Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2012 13:48 - Планове за преразкази
Автор: aleko2009 Категория: Технологии   
Прочетен: 21991 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 19.04.2012 14:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                             Планове

                                    Гъсарката на кладенеца

           / план от името на принцесата с разместване на епизодите /

1.Живеехме някога с трите ми сестри в двореца на нашия баща царя.

а/всички казваха ,че съм много красива

б/когато плачех, от очите ми падаха бисери и драгоценни камъни

2. Един ден той ни повика, за да разбере коя от нас го обича най-много

а/най-голямата ми сестра рече на татко, че го обича като най-сладката захар

б/ другата-като най-красивата си рокля

в/аз с нищо не можех да сравня силната си обич към баща си

3. След като татко настоя, аз му рекох, че го обичам като солта, и той ме изгони от царството си.

4. Аз останах сама в гората с една торба сол на гърба си.

5. Там ме намери една старица, която ме приюти в свята къщичка

6. Аз започнах да се грижа за гъските й, като си слагах на лицето кожа, с която изглеждах грозна и състарена.

7. Един ден новата ми майка дойде с един красив млад мъж, който й носеше товара

8. За награда старицата му даде една кутийка от смарагдов камък с един бисер от очите ми вътре

9. Една вечер, както винаги, отидох на кладенеца да се измия, свалих кожата от лицето си, но в този миг чух странно пращене и избягах

10. Върнах се у дома, а мама започна да чисти и ми рече да се прибера в стаята си

11. Скоро на вратата се похлопа и дойдоха истинската ми майка и татко, придружени от младия граф

12. Прегърнахме се с моите родители и се разплакахме

13. Тогава старицата, която беше орисница, ми дари своята къща, която се преобрази в прекрасен замък с прислужници

 

 

            

                                                Грозното патенце

                                       / план от името на майката /

 

 

1.       1. .Живеех до  един чифликчийски дом

2.     2. В  пущинака до канала мътех своите яйца в очакване да се излюпят патенцата ми

3.    3. Яйцата започнаха да се чупят и от тях се показа по една главичка

4.      4. Само най-голямото яйце стоеше цяло-целеничко още

5.     5. В това време дойде една патица, която ми каза, че няма смисъл да го мътя, защото сигурно е яйце на пуйка

6.      6. Аз проявих упорство и след няколко дни се появи едно голямо пате, което никак не приличаше на другите

7.      7. Реших да пусна всичките си деца във водата

8.      8. Голямото пате плуваше чудесно и аз се убедих, че е мое детенце

9.      9. Заведох децата си да ги представя в птичия двор
10.  Испанската патица с червеното парцалче хареса децата ми, но ме посъветва да преработя голямото сиво пате
11. Аз го защитих, като обясних, че то има добър характер и плува по-добре от останалите патенца
12. Всички обитатели на птичия двор започнаха да го нападат и обиждат, на втория ден и аз си помислих, че е най-добре да се запилее нанякъде
13. Така и стана-изведнъж то изчезна

 

 

 

 

                                            Златната мома

                           /план от името на златната мома/

 

 

1. Живеех с татко, мащехата си и нейната дъщеря

2. Един ден татко ме заведе в гората, търкулна питката и тя се спря до едно дере

3. След като отидох там да пия вода, видях че татко ме е оставил сама в гората

4. Заплаках, но тръгнах да търся път

а/по пътя една ябълка ме помоли да я почистя от червейчета

б/след това видях едно геранче, което ме помоли да го изчистя от калта

в/по-нататък похлупих една соба

5. Най-накрая попаднах в къщата на една стопанка, където останах да живея с децата й

6. Един ден тя ми заръча да ги нахраня с каша, защото щяла да ходи на черква

7. Аз сварих каша, нахраних децата и им вързах по едно червено конче

8. Когато се върна, децата се похвалиха, а стопанката ме заведе при една река

9. Каза ми да я събудя, когато дойде жълтата река

10. Когато я събудих, ме потопи в реката и аз станах цялата златна

11. Изпроводи ме към дома с една каручка,  а по пътя собата ми даде златна милинка, геранчето-златна чаша с вода, ябълката ми подари златна ябълка

12. Пристигнах у дома, а мащехата реши да изпъди и своята дъщеря.

13. След време тя се върна черна като сажди и мащехата ми побесня от яд

 

 

 

 

                                      Търговецът

                      /план от името на Хитър Петър/

 

 

1.    Един ден братовият ми син  съобщи, че иска да стане търговец

2.    Опитах се да му дам няколко съвета, но той ми поиска пари

3.    Обичах го и затова му дадох последните си двадесет гроша

4.    След час - два отидох в кръчмата и видях, че племенникът ми черпи дружина приятели

5.    Отброих си от кесията му своите двадесет гроша и му рекох, че както е започнал да купува, няма да има какво да продава

 

 

 

 

   Главатарят, който искал да плени месечината

                                   /план от името на момата /

 

 

1. Аз бях девойка с невероятни способности

2. От тях баща ми забогатя и ми построи богат замък

3. Скоро около замъка се издигна хубав и богат град

4. Хората бяха богати и щастливи

5. Ала един ден страшен главатар ни нападна със своята войска

6. Градът пламна в огньове и потъна в кръв

7. Внезапно главатарят се появи пред мене и рече, че вече ще бъда само негова

8. От ужас се вцепених и загубих чудните си способности, легнах болна

9. Не знаех какво се е случило след това, но един ден главатарят се появи отново с жалките останки от своята армия

10. Всички граждани се вдигнаха и ги изгониха с остени и колове

11. Отново заживяхме в мир и доволство

 

 

 

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aleko2009
Категория: Изкуство
Прочетен: 2334923
Постинги: 167
Коментари: 4
Гласове: 517
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930