Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2011 14:09 - На прощаване в лето 2011-то
Автор: aleko2009 Категория: Технологии   
Прочетен: 3774 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 31.05.2012 13:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мили мои, знаете, че създадох този блог само заради вас. Защото исках да ви помогна. Също така знам, че много от вас изобщо не влязоха в него  и не го ползваха. Известно ми е, че много други хора от цялата страна  четоха тук и се надявам, че моите теми им помогнаха да се подготвят добре. Дано са успели! С вас, моите седмокласници, обучението приключи. С другите, следващите- още не е.
  Не съжалявам, че някои от вас дори и не погледнаха съдържанието на блога.  Животът е такъв и макар с горчивина, аз го приемам. Не се съгласявам, а го приемам като даденост. В историята на нашата култура познанието винаги е било висша ценност, уважението към училището, към книгата са наша национална черта. Винаги съм вярвала в това. Вече не е така, това ми е ясно, но и един читател да има в моя блог, аз пак ще продължавам да го разработвам. Защото ценностите се делят на два вида - временни и лъскави,   вечни и непреходни. Аз съм убедена , че именно знанието и учението е непреходната ценност,  която рано или късно отново ще се възроди. Ще дойде време, когато ще стане безпощадно ясно, че да успееш с парите на родителите си, без да имаш истински знания, е комично и нелепо. Няма винаги да се цени лесния, бърз и непочтен успех. Случайно издигналите се и успели хора ще станат карикатури точно какъвто е и Бай Ганьо. Такова е закономерното развитие на обществото и културата ни , неизбежното ще се случи, но ще мине време. Нашето време, сегашното, е такова, че губим реалната представа за истински ценното. Аз не я губя  и вярвам, че и други хора не я губят. За моя голяма радост има светли умове, които продължават да работят, невинаги под светлината на  прожекторите, скромно, но упорито в тази област и ще настъпи време на преобръщане. Дано вие, моите бивши вече ученици, да сте адекватно подготвени за онзи период , когато интелектуалците, подготвените  и образованите хора най-после ще поведат обществото  и ще бъдат наистина ценени заради познанията и професионализма си. Искрено ви го пожелавам! Дори и петима от вас да успеят,  за мене това ще е гордост! 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aleko2009
Категория: Изкуство
Прочетен: 2336012
Постинги: 167
Коментари: 4
Гласове: 517
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930