Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2015 22:15 - За Х-фактор и нещата на душата
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5337 Коментари: 4 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Гледам Х-фактор...харесвам го, дори на моменти го обожавам и ме вълнува. Възхищавам се на хората, които не се страхуват да сбъдват мечтите си. Поради таланта си. И въпреки родното, което изригва предимно в негативизъм. Грозен, мразещ, търсещ под вола теле и под телето вол най-вече. Всеразбиращ, всеможещ, всеразрушаващ негативизъм. Тази вечер1 20 януари, вторник, двама души - Мирян и Бенчев пяха за сбъднатата си мечта - от сърце, от себе си, с любов. Не за оставане, и не за оцеляване в някакъв си формат, не за някакви си есемеси, и не за хитов сингъл със съмнително бъдеще, пяха за това, което ги осмисля и по начин, който ги изпълва. Като мечтатели, като творци, като артисти.
Аз им казвам ЕВАЛА! 
А на мразещите - те толкова си могат...
И ми се иска някога, някъде, някак си един такъв глас да ме докосне - на улицата, на плажа или в метрото и да ми напомни, че всичко е суета и че истинското го носим в себе си и който има сърце ще го разпознае. Щом ни осмисля, щом ни изразява, щом ни изпълва с добро и усмивка...
Мечтите са път, който ни води към нас самите. А когато се търсим, няма начин да не се намерим.
Важно е да го правим с любов и ако е възможно да уважаваме чуждата любов и чуждите мечти...!



Гласувай:
14



1. distrelets - Много добро начало за деня ми
21.01.2015 07:10
е това, което прочетох. Благодаря за това, че някой мисли като мен. Да, точно същите мисли и чувства ве вълнуват и мен, когато гледам Х фактор. Хубаво е, че хората са различни, че имат мечти и се подкрепят, а не мислят само и единствено за собствените си паница. Хубав ден от мен! Всичко е суета :)))))) Важното е да се усмихнем, да изживеем заедно този живот и ако можем да си помогнем.
цитирай
2. tera - Не съм го гледала,
21.01.2015 13:01
но щом толкова го хвалиш, ще го видя в техния сайт. Гледам от време на време подобни предавания, също и Гласът на България. Има много добри млади певци. Това, което се питам, обаче е - какво се случва с тях след подобни предавания?
Като че ли просто се изпаряват...
Даже една Алисия, която отпадна от първите в подобен формат преди години е сякаш единствената, която е пробила след подобно участие. А победителят тогава Марин Йончев изобщо не съм го чула повече.
Доколкото знам сестра му Соня Йончева пее в Метрополитън, но за него нищо не знам. Така че - и какво като е спечелил такъв формат?!?
цитирай
3. ve6titsa - TERA, Имах удоволствието да гледам и слушам Марин Йончев
21.01.2015 14:01
на един оперен концерт. След това разбрах, че е участвал в Х-фактор, Гласът или каквото е там. Това момче е толкова вдъхновяващо, толкова освободено и с такова излъчване, че наистина е срамно за медиите да не следят развитието на тези таланти. Много пъти съм казвала, че българските деца, наред с всичко останало са най-добрите музиканти и певци в света. Гледах "хикс"- фактор/както се обърка една от водещите/ в понеделник. Отсъствието на чалгата доставя огромна наслада!
цитирай
4. tera - Къде е бил този концерт, в Пловдив ли?
21.01.2015 15:05
Видях, че си оттам, а и Марин мисля също.
Сега се сетих, че имаше някакъв концерт преди време със сестра му и зет му, който май е италианец в зала България, но не съм го гледала.
Кой се интересува в България от млади оперни певци, та да му следят развитието?!?
Виж, ако зачезне по чужбина и там пробие, тогава ще ни проглушат ушите как прославя името на България! Тогава ще се сетят за него лицемерите.

Тук открих нещо за него:
http://www.marica.bg/%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD-%D0%B9%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%B2-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D0%B2%D1%83%D0%B9%D1%87%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5-%D1%89%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8-news305431.html

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4393710
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031