Постинг
12.10.2009 15:51 -
За любовта, приятелството и още нещо
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 39263 Коментари: 109 Гласове:
Последна промяна: 14.10.2009 11:44
Прочетен: 39263 Коментари: 109 Гласове:
19
Последна промяна: 14.10.2009 11:44
За любовта,приятелството и тънката граница между тях.
Любовта и приятелството са двете най-силни позитивни емоции, които може да изпитва човек. Хората са поставили граница, за да отделят любовта от приятелството. Понеже любовта е многолика и може да бъде изпитвана не само към противоположния пол, а и към децата ни, към родителите, към хора от същия пол, към животни и растения, както и към родината. Поради това, че темата е огромна, днес ще се спра само на любовта между мъжа и жената, приятелството между тях и особеностите на тънката граница между двете понятия.
Лично аз смятам, че приятелство ( в изчистения му вид) между мъж и жена е почти невъзможно да съществува.Тук е момента всички да скочат, да се развикат и да започнат да ме замерят, кой с каквото намери :)) Това е моето мнение, изхождам от личния си житейски опит и наблюдения, още повече - НЕ ВИ ГО НАЛАГАМ!
Приятелството между мъж и жена е нещо особено - в 80% от случаите жените са тези, които предлагат на някой да "бъдат само приятели"- това е вербалния еквивалент на кофа със студена вода, изсипана върху нещастния човек. Това е на върха в топ 10 на най-неприятните женски реплики!
От друга страна, ако мъж го каже на жена, то има два варианта:
а) ако тя е привлекателна за него, то той е съгласен на този компромис, с цел да има достъп до нея и с надежда един ден тя да го допусне до себе си.
б) Тя му е безразлична, но не иска да я нарани, а може да имат и общи интереси
Любовта може да се трансформира в приятелство, след като ИЗСТИНЕ! Приятелството също може да се трансформира в любов, ако има искра в единия и той успее да запали огъня в другия.
След края на любовта може да остане приятелство, но след края на приятелството- не остава любов!
До тук бяха моите мисли, който не ви натрапвам, а от тук сте вие на ход!
I I. Дискусионна част:
1. Защо и е на жената да превръща потенциалния си ухажор в поредния приятел?
2. Защо мъжете искат от някоя жена да им е приятелка?
3. Къде свършва приятелството и започва любовта, коя е границата?
Поздрав за всички Prodigy - Smack My Bitch Up :)))
Внимание 18+ !!! Клипът съдържа секс-сцени, умерено насилие и вцепеняващ край :)
Любовта и приятелството са двете най-силни позитивни емоции, които може да изпитва човек. Хората са поставили граница, за да отделят любовта от приятелството. Понеже любовта е многолика и може да бъде изпитвана не само към противоположния пол, а и към децата ни, към родителите, към хора от същия пол, към животни и растения, както и към родината. Поради това, че темата е огромна, днес ще се спра само на любовта между мъжа и жената, приятелството между тях и особеностите на тънката граница между двете понятия.
Лично аз смятам, че приятелство ( в изчистения му вид) между мъж и жена е почти невъзможно да съществува.Тук е момента всички да скочат, да се развикат и да започнат да ме замерят, кой с каквото намери :)) Това е моето мнение, изхождам от личния си житейски опит и наблюдения, още повече - НЕ ВИ ГО НАЛАГАМ!
Приятелството между мъж и жена е нещо особено - в 80% от случаите жените са тези, които предлагат на някой да "бъдат само приятели"- това е вербалния еквивалент на кофа със студена вода, изсипана върху нещастния човек. Това е на върха в топ 10 на най-неприятните женски реплики!
От друга страна, ако мъж го каже на жена, то има два варианта:
а) ако тя е привлекателна за него, то той е съгласен на този компромис, с цел да има достъп до нея и с надежда един ден тя да го допусне до себе си.
б) Тя му е безразлична, но не иска да я нарани, а може да имат и общи интереси
Любовта може да се трансформира в приятелство, след като ИЗСТИНЕ! Приятелството също може да се трансформира в любов, ако има искра в единия и той успее да запали огъня в другия.
След края на любовта може да остане приятелство, но след края на приятелството- не остава любов!
До тук бяха моите мисли, който не ви натрапвам, а от тук сте вие на ход!
I I. Дискусионна част:
1. Защо и е на жената да превръща потенциалния си ухажор в поредния приятел?
2. Защо мъжете искат от някоя жена да им е приятелка?
3. Къде свършва приятелството и започва любовта, коя е границата?
Поздрав за всички Prodigy - Smack My Bitch Up :)))
Внимание 18+ !!! Клипът съдържа секс-сцени, умерено насилие и вцепеняващ край :)
Жените могат много сполучливо да станат приятели с някой мъж; обаче за да поддържат тази връзка, навярно трябва да помогне и малка физическа антипатия. :)))))
цитирайпоправи си "охажора".
Моите приятели са яко отбрани. Първо им разказвам играта като гаджета.
Тоя постинг се ядва.
цитирайМоите приятели са яко отбрани. Първо им разказвам играта като гаджета.
Тоя постинг се ядва.
Антипатия от кого към кого? :)
цитирайполемика изложение, колега !!! Ще се позамисля и може би - понапиша нещичко. Поздравления ;-)))
цитирайБлагодаря за високата оценка, от теб като получавам 3 или 4, все едно пълна шестица си ми писала :)
цитирайБлагодаря, ще се радвам на твоите отговори :))
цитирайВеско, чудесно есе, само дето няма написано и за "още нещо" :):):)
Аз мисля, че може да има любов и приятелство между мъж и жена, но се иска много разбиране от двете страни, което е трудно постижимо... :)
1. Защо и е на жената да превръща потенциалния си охажор в поредния приятел?
Как защо, за да има кой да и смени гумата, премести мебелите... :):):), шегувам се разбира се... Това, че една жена не намира някой мъж за достатъчно привлекателен за да го поиска в любовен план, не означава, че той не е достоен човек и защо пък да не го избере за свой приятел, едва ли хората избират приятелите си само по това дали имат сексуални желания към тях или не :)
Поздрави за постинга :)
цитирайАз мисля, че може да има любов и приятелство между мъж и жена, но се иска много разбиране от двете страни, което е трудно постижимо... :)
1. Защо и е на жената да превръща потенциалния си охажор в поредния приятел?
Как защо, за да има кой да и смени гумата, премести мебелите... :):):), шегувам се разбира се... Това, че една жена не намира някой мъж за достатъчно привлекателен за да го поиска в любовен план, не означава, че той не е достоен човек и защо пък да не го избере за свой приятел, едва ли хората избират приятелите си само по това дали имат сексуални желания към тях или не :)
Поздрави за постинга :)
1.Защото не го възприема като ухажор, оценява качествата му и смята, че биха били чудесни приятели.
2.По горните причини ;)
3.Често любовта започва с приятелство. Преминаването на границата зависи от нивото на общуване между двама души, от самите тях и от цената, която са готови да платят ако едното се трансформира в друго и...след това се получи едно голямо нищо.
Позволи ми да не се съглася с теб, че след като любовта си отиде, остава приятелството. Прочетох, че не налагаш мнението си, но аз смятам, че след като е имало силни чувства между двама, много трудно е после да бъдат приятели. За да се стигне до раздяла, решението е взето - дали от единия, дали взаимно, както и да е...има горчивина...Приятелство не може да се гради върху руини от тъга. Поне това е мое мнение и аз не го налагам :)
Поздрави за провокираните мисли ;)
цитирай2.По горните причини ;)
3.Често любовта започва с приятелство. Преминаването на границата зависи от нивото на общуване между двама души, от самите тях и от цената, която са готови да платят ако едното се трансформира в друго и...след това се получи едно голямо нищо.
Позволи ми да не се съглася с теб, че след като любовта си отиде, остава приятелството. Прочетох, че не налагаш мнението си, но аз смятам, че след като е имало силни чувства между двама, много трудно е после да бъдат приятели. За да се стигне до раздяла, решението е взето - дали от единия, дали взаимно, както и да е...има горчивина...Приятелство не може да се гради върху руини от тъга. Поне това е мое мнение и аз не го налагам :)
Поздрави за провокираните мисли ;)
" Още нещо" това е въпрос №3 :)) Границата..
Отговорила се на първия въпрос, дано имаш отговор и на третия :)
цитирайОтговорила се на първия въпрос, дано имаш отговор и на третия :)
10.
allbi -
може :)
12.10.2009 16:20
12.10.2009 16:20
най-възможното и лесно приятелство е в нета :))
мъже жени не важат :)
поне за мен !
това е защото съм си аз и съм си изяснила нещата и позицията ...
който ме приема като приятел добре дошъл
на който съм му тъпа и дебела много му здраве
в реала имам кой да си ми се радва тук ...
може, разбира се да се видим на по бира
но какво от това ?
който търси друго си има сайтове и места за това
който не се е намирил в реала едва ли и тук ще успеее :)))
цитираймъже жени не важат :)
поне за мен !
това е защото съм си аз и съм си изяснила нещата и позицията ...
който ме приема като приятел добре дошъл
на който съм му тъпа и дебела много му здраве
в реала имам кой да си ми се радва тук ...
може, разбира се да се видим на по бира
но какво от това ?
който търси друго си има сайтове и места за това
който не се е намирил в реала едва ли и тук ще успеее :)))
11.
анонимен -
по т.3 -
12.10.2009 16:21
12.10.2009 16:21
случва се някога - без да усетиш и без обясними причини.
По т.1 и 2 и аз търся отговори. Пречат ми с работа и не мога да помисля в момента. :)
цитирайПо т.1 и 2 и аз търся отговори. Пречат ми с работа и не мога да помисля в момента. :)
Не казах че е задължително, а че е възможно да остане приятелство :)
"След края на любовта може да остане приятелство, но след края на приятелството- не остава любов!"
Радвам се че ти е допаднала темата :)
цитирай"След края на любовта може да остане приятелство, но след края на приятелството- не остава любов!"
Радвам се че ти е допаднала темата :)
И аз мисля, че в нета е най-лесно това да стане ..
Но, това тук е непълноценно, не седнеш ли за поне 1 час да се видиш с някого на живо- не става приятелство от това :)
цитирайНо, това тук е непълноценно, не седнеш ли за поне 1 час да се видиш с някого на живо- не става приятелство от това :)
при така зададен въпроса, не би трябвало приятелството да свършва :) поне според мен.
Ако беше обратното - къде свършва любовта и започва приятелството, вече има за какво да се помисли... По принцип ги разделям нещата: има преиятелство прерастващо в любов, има и пламваща любов без приятелство преди това, ако е първия вариант, то приятелството не би трябвало да свърши, умре ли то - умира и любовта, тъй като именно то е било причината да се разпали любовта межди двама души :)...
цитирайАко беше обратното - къде свършва любовта и започва приятелството, вече има за какво да се помисли... По принцип ги разделям нещата: има преиятелство прерастващо в любов, има и пламваща любов без приятелство преди това, ако е първия вариант, то приятелството не би трябвало да свърши, умре ли то - умира и любовта, тъй като именно то е било причината да се разпали любовта межди двама души :)...
Да, много е тънка границата и неусетно може да се стопи :)
Ако имаш време и желание, ела по-късно, темата е отворена :)
цитирайАко имаш време и желание, ела по-късно, темата е отворена :)
Иве, нека въпроса ми да се тълкува, не че приятелството привършва а като географско понятие - докъде е то :) Иначе си права- любовта не пречи на първоначалното приятелство, освен ако не се превърне в омраза..
цитирайс голям интерес поста на многоуважаемия блогър Djgator. Интересът ми бе продиктуван от факта, че от доста време на сам, това е първото творение, което не се занимава с реда, дисциплитана и бичуването на техните противници, а ни показва автора в една нова, така да се каже, интелектуална светлина.
Да си признаем, разсъжденията на многоуважаемия djgator не блестят с оригиналност, а изложените данни, за 80% жени предлагащи само приятелство, по всяка вероятност не са резултат от научна анкета, а от внезапна хрумка на автора, на число, сторило му се достоверно, а може би и грубо преброяване на личния му опит.
Въпреки многообещаващото заглавие, поста не говори за приятелството, а напротив за това как приятелство не може да има, а разсъжденията на автора за любовта са на ниво ученическо съчинение от 6 клас (Понеже любовта е многолика и може да бъде изпитвана не само към противоположния пол, а и към децата ни, към родителите, към хора от същия пол, към животни и растения, както и към родината.)
На нас, уважаемите от автора читатели ни остана да се надяваме единствено на третия елемент в заглавието, а именно "...и още нещо", което за сега не присъства, но сме склонни да вярваме, че ще открием във втората част на съчинението.
цитирайДа си признаем, разсъжденията на многоуважаемия djgator не блестят с оригиналност, а изложените данни, за 80% жени предлагащи само приятелство, по всяка вероятност не са резултат от научна анкета, а от внезапна хрумка на автора, на число, сторило му се достоверно, а може би и грубо преброяване на личния му опит.
Въпреки многообещаващото заглавие, поста не говори за приятелството, а напротив за това как приятелство не може да има, а разсъжденията на автора за любовта са на ниво ученическо съчинение от 6 клас (Понеже любовта е многолика и може да бъде изпитвана не само към противоположния пол, а и към децата ни, към родителите, към хора от същия пол, към животни и растения, както и към родината.)
На нас, уважаемите от автора читатели ни остана да се надяваме единствено на третия елемент в заглавието, а именно "...и още нещо", което за сега не присъства, но сме склонни да вярваме, че ще открием във втората част на съчинението.
1. Най-красивото чувство е любовта. Ако жената е обвързана и няма как да бъде с даден човек, въпреки породилите се чувства, и е осъзнала, че ухажорът е стойностен човек, би трябвало да се предложи приятелство. Аз вярвам в такова приятелство. В този случай независимо колко силно ти се иска да прегърнеш даден човек, в даден момент, си даваш сметка, че ако го направиш, можеш да го загубиш дори и като приятел. Ето защо на този въпрос, моят избор, между любовта и приятелството, е приятелството.
2.Същият отговор давам и на въпрос № 2.
3.Любовта е едно красиво и много силно чувство, което дава смисъл и усещане за живот. За съжаление, тя много лесно може да изчезне. Няма вечна любов. А в тази любов чувствата вървят ръка за ръка с разбирането и приятелството. Особено с годините тя се стопява, но остава привързаността и приятелството. И ако този човек, с когото споделяш чувствата си, е не само сексуален партньор, а и твоят най-добър приятел, тогава мисля, че е постигнато равновесието на живота!
Прекрасен постинг!
цитирай2.Същият отговор давам и на въпрос № 2.
3.Любовта е едно красиво и много силно чувство, което дава смисъл и усещане за живот. За съжаление, тя много лесно може да изчезне. Няма вечна любов. А в тази любов чувствата вървят ръка за ръка с разбирането и приятелството. Особено с годините тя се стопява, но остава привързаността и приятелството. И ако този човек, с когото споделяш чувствата си, е не само сексуален партньор, а и твоят най-добър приятел, тогава мисля, че е постигнато равновесието на живота!
Прекрасен постинг!
Веско, нима искаш да сложиш граница на приятелството? То няма граница, усетиш ли че твоя приятелка те привлича силно, че мислиш за нея непрекъсното, че искаш да я видиш днес, и утре, сутрин и вечер, от мен да знаеш че си влюбен... :):):)
А тя все още е твоята приятелка и когато ти отговори на чувствата пак ще ти бъде приятелка, до тогава докато не започнете да разваляте приятелството си със съмнения, ревност, претенции, капризи и т.н., тогава ще си отиде и любовта...
цитирайА тя все още е твоята приятелка и когато ти отговори на чувствата пак ще ти бъде приятелка, до тогава докато не започнете да разваляте приятелството си със съмнения, ревност, претенции, капризи и т.н., тогава ще си отиде и любовта...
"време на сам" се пише " време насам" :)
Прочети го пак, мисля че нищо не си разбрал, за това говори и факта, че чакаш втора част... :))
цитирайПрочети го пак, мисля че нищо не си разбрал, за това говори и факта, че чакаш втора част... :))
няма да има втора част?!!?? Ми тогава какво е това "още нещо"?
Е нищо, като оправим правописната грешка и включим разочарованието от липсата на втора част, останалото си остава
цитирайЕ нищо, като оправим правописната грешка и включим разочарованието от липсата на втора част, останалото си остава
Показваш неуважение към мирогледа на Гатора, а с това и към учениците от 6кл., което не е в твоя полза- меко казано. А също така и една недалновидност спрямо сексуалната си ориентация.
80% от мъжете за приятели и останалите 20% за гаджета си е една много добра стойност. За теб, а за и за такива като мен, на които често ни се налага да ни се сменят гумите на колата.;P
цитирай80% от мъжете за приятели и останалите 20% за гаджета си е една много добра стойност. За теб, а за и за такива като мен, на които често ни се налага да ни се сменят гумите на колата.;P
понякога ми е трудно да ти следя мисълта (всъщност ти мислиш ли въобще като се има предвид, че си си паднала по бббб, а не по - далеч по-красивия и интелигентен балетлнетпепас).
Интересно ми е все пак като закъсаш с колата на кого се обаждаш на 20-те процента любовници или на 80-те процента приятели?
цитирайИнтересно ми е все пак като закъсаш с колата на кого се обаждаш на 20-те процента любовници или на 80-те процента приятели?
искаш ли да ми станеш приятел?
скоро ще слагам зимни гуми.
касс така каза: приятелите са за да помагат-
гуми, ремонтче нещо....
гаджетата трябва да чукат, да не мислиш че им е лесно.
и престани да завиждаш на bbbb, той никога не ми е сменял гума, не му остава време.
цитирайскоро ще слагам зимни гуми.
касс така каза: приятелите са за да помагат-
гуми, ремонтче нещо....
гаджетата трябва да чукат, да не мислиш че им е лесно.
и престани да завиждаш на bbbb, той никога не ми е сменял гума, не му остава време.
Доста семпъл и неоригинален текст.
Скучно написан.
Така е, друго си е да бичуваш цинизма нарушенията. Някак по-атрактивно. Хем тогава ако не в препоръчани, то поне в коментирани ще влезеш.
Мене бегло ме впечатли тази фраза - "с цел да има достъп до нея". Прилича ми на нещо като това - " Би ли ми предоставила мила дупето си с достъп до неговите бузки"
СТрува ми се обаче,че всичко е временно.Няма да има и седмица и ще имаме смяна на жанра с познатите гневно-изобличителни памфлети!
Както каза веднъж Баба ти - " Веско, не ти ли омръзна да се занимавош с тези глупаци"
Ами как да му омръзне, като само така може да се пъчи на корицата.
цитирайСкучно написан.
Така е, друго си е да бичуваш цинизма нарушенията. Някак по-атрактивно. Хем тогава ако не в препоръчани, то поне в коментирани ще влезеш.
Мене бегло ме впечатли тази фраза - "с цел да има достъп до нея". Прилича ми на нещо като това - " Би ли ми предоставила мила дупето си с достъп до неговите бузки"
СТрува ми се обаче,че всичко е временно.Няма да има и седмица и ще имаме смяна на жанра с познатите гневно-изобличителни памфлети!
Както каза веднъж Баба ти - " Веско, не ти ли омръзна да се занимавош с тези глупаци"
Ами как да му омръзне, като само така може да се пъчи на корицата.
В отговорите си, ти си изхождала от позицията на "ангажирана" жена, в такъв аспект- нямам какво да добавя, мненията ни съвпадат :) Ако разгледаме случая от позицията на неангажирани хора, ситуацията ще се промени коренно :) Жената може да реши да премине границата и да се окаже в по-силна любов от настоящата си :)
цитирай
27.
анонимен -
Жените нямат приятели!
12.10.2009 17:17
12.10.2009 17:17
те имат "най-добра приятелка" :-D
\m/
//
цитирай\m/
//
:)) Това е моята свободна представа за приятелството, но нашето патриархално и клюкарско общество не би го толерирало :) Тук е възприето, че приятелите не си бъркат в бельото.. :)))
В такъв случай всеки сам преценя, дали да плаща данък" обществено мнение" :)
цитирайВ такъв случай всеки сам преценя, дали да плаща данък" обществено мнение" :)
мога само да сменям гумичките на приятелска основа. И то само ако ми изпратиш снимка в цял ръст по бански, тъй като е известно, че аз имам само красиви приятели
цитирай но имам само без бански. Такива тeб те отвращават, нали? ;P
Освен това на мен ми харесва как разсъждава Гатора.
Приятелите чакат ред за гаджета, а гаджетата- за приятели. Нищо не се губи.
цитирайОсвен това на мен ми харесва как разсъждава Гатора.
Приятелите чакат ред за гаджета, а гаджетата- за приятели. Нищо не се губи.
"още нещо" е границата между тях, трансформирането на едното в другото и обратно.
цитирайНе му се сърди на балета, той сигурно си има приятел, който да му сменя гумите, затова не те разбира :)
А ти гледай Ванката да е винаги с нови и изправни гуми, че стават сакатлъци, после раждаемостта била ниска :)
цитирайА ти гледай Ванката да е винаги с нови и изправни гуми, че стават сакатлъци, после раждаемостта била ниска :)
Ти ще получиш огромен и обстоен коментар. Доживях да те видя в моя блог - ще се забравим :)
Сега сериозно- по принцип ти четеш внимателно, но днес не си обърнал внимание на повода и смисъла на този постинг, а именно по поръчка на читател и то под формата на кратко есе. Не по-зле от мен знаеш, че темата е огромна и по нея може да се пише с часове, тук в блога хората нямат време и желание да четат романи. Написах го в офиса,между съставянето на две оферти , нямах нито времето , нито условията да се задълбочавам. Не исках хората да се отегчават, а просто ако някой има мнение и иска да го изкаже да заповяда. Днес бях в най-коментирани и като отлично знаеш, щях да съм там до полунощ, след което пак щях да съм там , но с този материал. За да не дразня определени хора, сам изтрих към 35 коментара и ги обединих в 1. Ако искаш, до половин час пак ще съм на първа със стария си материал?
Нека да оставим на бъдещето да покаже, дали ще са само гневни памфлети или друго?
цитирайСега сериозно- по принцип ти четеш внимателно, но днес не си обърнал внимание на повода и смисъла на този постинг, а именно по поръчка на читател и то под формата на кратко есе. Не по-зле от мен знаеш, че темата е огромна и по нея може да се пише с часове, тук в блога хората нямат време и желание да четат романи. Написах го в офиса,между съставянето на две оферти , нямах нито времето , нито условията да се задълбочавам. Не исках хората да се отегчават, а просто ако някой има мнение и иска да го изкаже да заповяда. Днес бях в най-коментирани и като отлично знаеш, щях да съм там до полунощ, след което пак щях да съм там , но с този материал. За да не дразня определени хора, сам изтрих към 35 коментара и ги обединих в 1. Ако искаш, до половин час пак ще съм на първа със стария си материал?
Нека да оставим на бъдещето да покаже, дали ще са само гневни памфлети или друго?
ти разбираш горния текст в смисъл, че гаджетата стават приятели, а приятелите гаджета?
Тогава единстевното което ни остава е са стоим на "още нещо" - границата между тях (както казва уважаемия от мен автор), в която да сме хем гаджета, хем приятели, ама нито напълно гаджета нито нъпълно приятели. Това ми харесва! Повратливо е, а аз съм известен със своята флексибилност. Започвам да харасвам разсъжденията на djgator!
П.П.
можеш да ми пуснеш и снимка без бански, а аз ще си затворя едното око, а с другото ще мижа!
цитирайТогава единстевното което ни остава е са стоим на "още нещо" - границата между тях (както казва уважаемия от мен автор), в която да сме хем гаджета, хем приятели, ама нито напълно гаджета нито нъпълно приятели. Това ми харесва! Повратливо е, а аз съм известен със своята флексибилност. Започвам да харасвам разсъжденията на djgator!
П.П.
можеш да ми пуснеш и снимка без бански, а аз ще си затворя едното око, а с другото ще мижа!
zlika написа:
те имат "най-добра приятелка" :-D
\m/
//
\m/
//
В това няма драма, освен ако се окаже, че тя се казва примерно - Иван :)))
ще ти хареса като мине малко време, внимавай само да не се разкрачиш много през границата, докато се повръткваш;P
к'ви думи знаеш самооо, ще взема да ти пусна някоя снимка, та да се сдобия с такъв приятел гей-ний.
цитирайк'ви думи знаеш самооо, ще взема да ти пусна някоя снимка, та да се сдобия с такъв приятел гей-ний.
Ползвайте лични, отклонихте се от темата :)
Впрочем диалога ви може да се разгледа, като опит за преминаване на границата - нагледно :) Обаче ако се дотътри Ванката- вие се оправяйте сами :)
цитирайВпрочем диалога ви може да се разгледа, като опит за преминаване на границата - нагледно :) Обаче ако се дотътри Ванката- вие се оправяйте сами :)
ще взема вече да се поврътна към Ванката, че нощта иде
цитирайРодителите са извор на светлина от възпитание, любов, почит и духовен храм за всеки.
Любовта има много измерения...
Приятелствата и хармонията между отделните хора е
много всеобхватна...
Знаеш ли, че приятелите се чукат...а ти ми казваш. че смяташ, че няма приятелство...
Да, така мисля и аз!:)
Любовта е силна емоция и само лошите думи могат да я унищожат!
Достойнствата и секса пък са друга тема!
Много благодаря за статията!
Поздрави!
цитирайЛюбовта има много измерения...
Приятелствата и хармонията между отделните хора е
много всеобхватна...
Знаеш ли, че приятелите се чукат...а ти ми казваш. че смяташ, че няма приятелство...
Да, така мисля и аз!:)
Любовта е силна емоция и само лошите думи могат да я унищожат!
Достойнствата и секса пък са друга тема!
Много благодаря за статията!
Поздрави!
Бързай, че да не окъснееш :)
цитирайРадвам се, че ти е харесала статията, аз също смятам че границата между двете понятия е разтеглива :)))))
Но, ако прочетеш коментарите, ще видиш че според господата балетлнетпепас и рустам - тази статия не струва :)
цитирайНо, ако прочетеш коментарите, ще видиш че според господата балетлнетпепас и рустам - тази статия не струва :)
42.
анонимен -
с такова съчинение
12.10.2009 20:02
12.10.2009 20:02
имах 6тица в трети клас по литература
цитирайскачам в басейна и аз ;-)))
1.Защото може да не е ухажор, а просто случайно започнало запознанство. Може да се харесват, но и двамата или поне единият да излизат от друга връзка и да не са готови за нова. Да се опознават постепенно. Приятелството е сигурна позиция, докато любовта и особено прибързаната, е хлъзгав терен. Накрая може да останеш без нищо.Говоря за приятелство между зрели хора, а не за детски и студентски приятелства, които са си непроменени и без намеци за секс и след 10 годишна раздяла, каквито са били и преди. Всяко по-зряло приятелство може да се превърне в любов след време ако и двамата усетят прехвърчането на онези искрици ;-))) и решат да им обърнат внимание.
2.Предполагам по горните причини. Или защото дамата е обвързана, но той намира в нея качества, които го допълват по някакъв начин и предпочита да ги споделя под формата на приятелство. С приятел се говори по различен начин отколкото с любим. Нещата са почти изчистени от известния подтекст ;-)))
3.Границата между любовта и приятелството е прехвърлената ръка през рамото и онзи особен поглед, след който нещата стават необратими!!!
цитирай1.Защото може да не е ухажор, а просто случайно започнало запознанство. Може да се харесват, но и двамата или поне единият да излизат от друга връзка и да не са готови за нова. Да се опознават постепенно. Приятелството е сигурна позиция, докато любовта и особено прибързаната, е хлъзгав терен. Накрая може да останеш без нищо.Говоря за приятелство между зрели хора, а не за детски и студентски приятелства, които са си непроменени и без намеци за секс и след 10 годишна раздяла, каквито са били и преди. Всяко по-зряло приятелство може да се превърне в любов след време ако и двамата усетят прехвърчането на онези искрици ;-))) и решат да им обърнат внимание.
2.Предполагам по горните причини. Или защото дамата е обвързана, но той намира в нея качества, които го допълват по някакъв начин и предпочита да ги споделя под формата на приятелство. С приятел се говори по различен начин отколкото с любим. Нещата са почти изчистени от известния подтекст ;-)))
3.Границата между любовта и приятелството е прехвърлената ръка през рамото и онзи особен поглед, след който нещата стават необратими!!!
44.
анонимен -
Приятелство между мъж и жена,
12.10.2009 20:29
12.10.2009 20:29
трайно и истинско, може да има само в един случай - когато мъжът е от нежната порода.
Във всички останали случаи в даден момент поне при единия се появяват други чувства и мераци и приятелството започваа да куца.
И както беше казал някой - кой си чука приятелите?
цитирайВъв всички останали случаи в даден момент поне при единия се появяват други чувства и мераци и приятелството започваа да куца.
И както беше казал някой - кой си чука приятелите?
45.
анонимен -
Весе!!!
12.10.2009 20:32
12.10.2009 20:32
Ти си се бъгнал бе, брат!!! Кви са тиа дълбокомислени умосъждения?!? :)))
БТП...надявах се да защити високия си КПД! Явно Метафорите за него са "елементарно" нещо, както личи от мотото в блога му, но..."дисциплитана" - явно непозната нему дума! :))) Както и за мен, но понеже Батето е над тези дребни, предизвикани от треперещи пръсти по клавиатурата ГрешчиЦи - траем си! :)))
Що се отнася до коментарче №25 - нищо нема да кажа, освен: Рустамич!!! Къде изчезна, бе?!? Липсваше ми...сарказма ти! :-D Внимавай с изрази като: "...дупето си с достъп до неговите бузки...", щот в блога са се появили Моралисти и ше докладват на Модовете за поредната статия, несъвместима с правилата за ползване на блога! :)))))))))))))))))))))))))))))))))
Първа бе...Дори! :))) Ако може да се верва на клонинги! :) Преди нея обаче беше Бат Стефан!!!...
Смех, Баце - некои хора сметат, че са...Свидетелите на Йехова! :-D Прости им, Господи!!! Те не знаят...кои са! :)
Хау!
цитирайБТП...надявах се да защити високия си КПД! Явно Метафорите за него са "елементарно" нещо, както личи от мотото в блога му, но..."дисциплитана" - явно непозната нему дума! :))) Както и за мен, но понеже Батето е над тези дребни, предизвикани от треперещи пръсти по клавиатурата ГрешчиЦи - траем си! :)))
Що се отнася до коментарче №25 - нищо нема да кажа, освен: Рустамич!!! Къде изчезна, бе?!? Липсваше ми...сарказма ти! :-D Внимавай с изрази като: "...дупето си с достъп до неговите бузки...", щот в блога са се появили Моралисти и ше докладват на Модовете за поредната статия, несъвместима с правилата за ползване на блога! :)))))))))))))))))))))))))))))))))
Първа бе...Дори! :))) Ако може да се верва на клонинги! :) Преди нея обаче беше Бат Стефан!!!...
Смех, Баце - некои хора сметат, че са...Свидетелите на Йехова! :-D Прости им, Господи!!! Те не знаят...кои са! :)
Хау!
djgator написа:
Не му се сърди на балета, той сигурно си има приятел, който да му сменя гумите, затова не те разбира :)
А ти гледай Ванката да е винаги с нови и изправни гуми, че стават сакатлъци, после раждаемостта била ниска :)
А ти гледай Ванката да е винаги с нови и изправни гуми, че стават сакатлъци, после раждаемостта била ниска :)
Веско, не се шегувай с an2, защото може и да не ти разбере шегата :)
определено е време за серия хвалебствени коментари и въздишки от фенклуба - кроталка, Феята на познанието и Феята на поезията.
цитирайПонеже ти така и не си изкласил, това може да ти се зачете като дипломна работа :))))))
Чудя се, в момента съм с 50 коментара, а стоя на тъмно- да не би някой да ме е докладвал и да са ме сложили пак в ония списък?
цитирайЧудя се, в момента съм с 50 коментара, а стоя на тъмно- да не би някой да ме е докладвал и да са ме сложили пак в ония списък?
Харесаха ми разсъжденията ти :)
Обаче само с едно не съм съгласен,че няма връщане назад. Приятелството може да премине в любов, тя да се развие, после да изстине и отново да се превърне в приятелство..
цитирайОбаче само с едно не съм съгласен,че няма връщане назад. Приятелството може да премине в любов, тя да се развие, после да изстине и отново да се превърне в приятелство..
Много свежо изказване :)))
На английски обаче има понятие FUCK BUDDY приятел за секс :) ...
цитирайНа английски обаче има понятие FUCK BUDDY приятел за секс :) ...
Купон да става- статията беше по поръчка на спечелилия конкурса :) Освен това казах на рустам, че скоро ще има още такива мъдри и мирни статии :)
цитирайИма такава опасност- току виж му казала да си носи с него - зимни гуми :))) Представи си в аптеката какъв смях може да падне :)
цитирайПри толкова хвалебствия от случайни потребители- това не е необходимо :) Важното е , че от всички дотук, само на теб, на балета и на бббб не ви хареса - ето, имате нещо общо :)
цитирайнедей така, сега на рустам ще му хрумне някоя метафора и утре айде пак някой нов постинг :)
цитирай
55.
анонимен -
:)
12.10.2009 21:45
12.10.2009 21:45
djgator написа:
Много свежо изказване :)))
На английски обаче има понятие FUCK BUDDY приятел за секс :) ...
На английски обаче има понятие FUCK BUDDY приятел за секс :) ...
Сексът верно сближава понякога, обаче и това не е съвсем приятелство. :)
Вероятно ще последва нова кафява вълна :))
Този път обаче може да е разнообразена от красиви картинки и клипче от нета, пейзажи, котета- такива работи :)) Хиените само чакат тон за песен и се събират веднага :)
цитирайТози път обаче може да е разнообразена от красиви картинки и клипче от нета, пейзажи, котета- такива работи :)) Хиените само чакат тон за песен и се събират веднага :)
Има много аргументи " ЗА" и много "против"... Кой, както го разбира :)
цитирайЗа съществените неща в живота се е писало и ще се пише много. Нищо по-естествено от това. Не бих се наела с категорични и крайни оценки. Всичко е плод на лични преживявания. След като любовта в природата няма начало, значи няма и край...Да, многообразна е. Приятелството също. То е форма на любов. Следователно, не бихме могли да го ограничаваме. Аз имам няколко дългогодишни приятелства и когато става въпрос за това, не ги деля на мъже и жени.
Усмихнати мисли от мен!:)
цитирайУсмихнати мисли от мен!:)
59.
анонимен -
И кой какъвто зор има. :)))
12.10.2009 21:56
12.10.2009 21:56
djgator написа:
Има много аргументи " ЗА" и много "против"... Кой, както го разбира :)
Обяснихим, че темата е прекалено обширна дори и за книга, но пак критици се намериха :) Е, почти всички ме разбрахте правилно - не мога да угодя на всеки :) Поздрави :)
цитирайДа ти кажа, обикновено мъжете имат повече "зор" :)) ..
цитирай
62.
анонимен -
Егати купонасе е заформил тук:)))
12.10.2009 22:06
12.10.2009 22:06
Виждам,че и обичайните заподозряни не липсват.....:)))
Та по темата....приятелство между мъж и жена може да има,но в подсъзнанието на мъжа винаги се върти думичката секс:))))
цитирайТа по темата....приятелство между мъж и жена може да има,но в подсъзнанието на мъжа винаги се върти думичката секс:))))
Хаха, Напълно съм съгласен :) Ех, това подсъзнание :)
цитирайВеско, на първи и втори въпрос - всичко се основава на секса.
Трети въпрос - граница няма , в основата е преценения секс и донякъде погледа върху човека до теб - дали можеш да се разбираш с него или не.
Поздрави !
цитирайТрети въпрос - граница няма , в основата е преценения секс и донякъде погледа върху човека до теб - дали можеш да се разбираш с него или не.
Поздрави !
65.
анонимен -
Нещо...ви нема, бе!
12.10.2009 22:51
12.10.2009 22:51
Аз цела вечер отделих на Шаха и неговия най-добър привърженик!!! Опитах се да му кажа текои истини - той ме нарича Калъф!!! :))) Ми как да не му....поздравя...некои роднини?!?
А по темата: Слънчице!!! Сексът не е в главата и подсъзнанието на...Великите! Те са над него, бе!!!...
Здрави да сте! :)
цитирайА по темата: Слънчице!!! Сексът не е в главата и подсъзнанието на...Великите! Те са над него, бе!!!...
Здрави да сте! :)
66.
allbi -
Ристаме :))
12.10.2009 22:57
12.10.2009 22:57
rustam написа:
определено е време за серия хвалебствени коментари и въздишки от фенклуба - кроталка, Феята на познанието и Феята на поезията.
ти в ГОРИ ТИЛИЛЕЙСКИ ли се загуби та се феи ти в главата :)))
е зареди ли мърморство ;)
добре дошъл бех се притеснила ...
Ти ме шокира, не очаквах такъв коментар от жена :))
Поздрави.
цитирайПоздрави.
Ти с шахматист на глава не можеш да излезеш, още повече ако му е дървена :)
цитирайЧерен гологан не се губи, Бени :)
цитирайзащото цислото 69 ми стоеше някак нелепо под този пост
цитирай1. Защо и е на жената да превръща потенциалния си ухажор в поредния приятел?
- Това невинаги става :) Дори много рядко. Ако и допада - става пвоече от приятел, ако не и допада, едва ли ще иска в компанията си. Златната среда рядко се улучва :)
2. Защо мъжете искат от някоя жена да им е приятелка?
- "Поради 100 милиона причини" :) Или харесват нея, или приятелките й :) В много редки случаи говорим за истинско приятелство между мъж и жена, които никога не са спали един с друг :) Труднопостижимо, но все пак възможно!
3. Къде свършва приятелството и започва любовта, коя е границата?
-Границата е колко една искра.... едно напиване или все такива дребни неща... Често се размива :)
цитирай- Това невинаги става :) Дори много рядко. Ако и допада - става пвоече от приятел, ако не и допада, едва ли ще иска в компанията си. Златната среда рядко се улучва :)
2. Защо мъжете искат от някоя жена да им е приятелка?
- "Поради 100 милиона причини" :) Или харесват нея, или приятелките й :) В много редки случаи говорим за истинско приятелство между мъж и жена, които никога не са спали един с друг :) Труднопостижимо, но все пак възможно!
3. Къде свършва приятелството и започва любовта, коя е границата?
-Границата е колко една искра.... едно напиване или все такива дребни неща... Често се размива :)
72.
анонимен -
Приятелството
13.10.2009 01:45
13.10.2009 01:45
между мъжът и жената силно намалява с нарастването на нощта!;)
цитирайХубаво есе, Весо, това е една от основните дилеми на живота :) Според мен приятелство между мъж и жена може да има - ако не си допадат сексуално, но имат сходни интереси и възгледи, е напълно възможно. Ако обаче между тях има искрица, но има и някаква пречка (или пък ако единият има желанието да станат минат на по-интимно ниво от чисто приятелство, но другият - не) е въпрос на възпитание, човещина, мъдрост ако щеш, да не продължат да насилват нещата в такава посока.
По първия ти въпрос - причините могат да бъдат доста, просто "недопадане", или пък вътрешно усещане, че би било провал поради някакви причини (може да се разбират чудесно като приятели, но единият да е разхвърлян, а другият да е педантично подреден, например), но ми се струва, че се търси логично обяснение, на нещо което е от областта на чувствата, а това априори е обречено на провал. И затова най-правилният отговор вероятно би бил: "Ами защото така" :)
По втория въпрос - вероятно защото се чувства добре в нейната компания. не иска нищо повече, но понякога му е необходимо "женско мнение" или съвет по един или друг въпрос - горе-долу огледалното на причината за гумите и приятелите на жените :)
А що се отнася до границата - не мисля, че граница има. Мъж и жена могат да са много интимно близки дори без секс, както и обратно - може да са си прекалено чужди дори и правейки секс. Както и повечето от отговорилите, според мен също е напълно възможно едно приятелство да прерасне в любов, а затова, че любовта може да бъде съсипана със съмнения и недоверие (в резултат на което да си отиде и приятелството), това може да се случи дори когато не е имало преди това приятелство. Дори напротив - струва ми се, че когато мъж и жена са били само приятели, любовта им може да продължи по-дълго и да избегнат множество капани, именно защото се познават добре и извън леглото. И обратното е възможно - след любовта да си останат приятели, но тук отново е въпрос на доста човещина и добронамереност и от двамата.
цитирайПо първия ти въпрос - причините могат да бъдат доста, просто "недопадане", или пък вътрешно усещане, че би било провал поради някакви причини (може да се разбират чудесно като приятели, но единият да е разхвърлян, а другият да е педантично подреден, например), но ми се струва, че се търси логично обяснение, на нещо което е от областта на чувствата, а това априори е обречено на провал. И затова най-правилният отговор вероятно би бил: "Ами защото така" :)
По втория въпрос - вероятно защото се чувства добре в нейната компания. не иска нищо повече, но понякога му е необходимо "женско мнение" или съвет по един или друг въпрос - горе-долу огледалното на причината за гумите и приятелите на жените :)
А що се отнася до границата - не мисля, че граница има. Мъж и жена могат да са много интимно близки дори без секс, както и обратно - може да са си прекалено чужди дори и правейки секс. Както и повечето от отговорилите, според мен също е напълно възможно едно приятелство да прерасне в любов, а затова, че любовта може да бъде съсипана със съмнения и недоверие (в резултат на което да си отиде и приятелството), това може да се случи дори когато не е имало преди това приятелство. Дори напротив - струва ми се, че когато мъж и жена са били само приятели, любовта им може да продължи по-дълго и да избегнат множество капани, именно защото се познават добре и извън леглото. И обратното е възможно - след любовта да си останат приятели, но тук отново е въпрос на доста човещина и добронамереност и от двамата.
74.
анонимен -
bateto
13.10.2009 07:35
13.10.2009 07:35
bateto написа:
Аз цела вечер отделих на Шаха и неговия най-добър привърженик!!! Опитах се да му кажа текои истини - той ме нарича Калъф!!! :))) Ми как да не му....поздравя...некои роднини?!?
А по темата: Слънчице!!! Сексът не е в главата и подсъзнанието на...Великите! Те са над него, бе!!!...
Здрави да сте! :)
А по темата: Слънчице!!! Сексът не е в главата и подсъзнанието на...Великите! Те са над него, бе!!!...
Здрави да сте! :)
Слънце мое,не си губи времето с предварително загубени каузи/акъл в празна чутура не влиза/:)))
Мило,великите са малко/за съжаление/,в главицата на простосмъртния си се върти-секс,секс,ако може на екс:))))
Целувки!!!:))
75.
анонимен -
Весо,
13.10.2009 08:52
13.10.2009 08:52
Много добър и точен постинг. Наистина е така че жените отхвърлят понякога мъжете и предлагат само приятелство.
Но напоследък забелязвам че са повече случаите на взаимната любов между мъж и жена и по малко отхвърляне от една от страните.
Поздрави и лек ден!!!
цитирайНо напоследък забелязвам че са повече случаите на взаимната любов между мъж и жена и по малко отхвърляне от една от страните.
Поздрави и лек ден!!!
Освен ако не е налице поразяваща разлика във възрастта или не са преминали през интимно-личната част на връзката с бурни страсти. ;)))
цитирайзатова ще отбележа само-може.
Пример-жената си въобразява, че мъжът й е най-добрия приятел, а той е влюбен в нея.
В момента, в който жената изневери на най-добрия си приятел разбира, че той не я е възприемал като най-добра приятелка и че това всъщност не е никакво приятелство.
Абе, това хорските взаимоотношения са цяла мъка.
Хиляда условности и ако си по-свободолюбив може да си въобразиш, че всички са ти приятели и на всички може може да изневеряваш, както и те да ти изневеряват.
Ама и коментар написах...Няма логика май. То затова не ми се пишат постове вече :)
цитирайПример-жената си въобразява, че мъжът й е най-добрия приятел, а той е влюбен в нея.
В момента, в който жената изневери на най-добрия си приятел разбира, че той не я е възприемал като най-добра приятелка и че това всъщност не е никакво приятелство.
Абе, това хорските взаимоотношения са цяла мъка.
Хиляда условности и ако си по-свободолюбив може да си въобразиш, че всички са ти приятели и на всички може може да изневеряваш, както и те да ти изневеряват.
Ама и коментар написах...Няма логика май. То затова не ми се пишат постове вече :)
никой не може да си представи богатството, разнообразието и динамиката на човешките взаимоотношения, особено на тези между мъж и жена....
цитирай
79.
анонимен -
@mar85
13.10.2009 11:14
13.10.2009 11:14
Не знаех, че го е казал - мерси!:)
цитирайтоя Бисмарк, всички го четът!;P
цитирайМного интересен коментар!! Хареса ми, откроява се :)
цитирайФил, хубав анализ- съвпада с моето мнение, че границата е подвижна и строго индивидуална :)
цитирайДано има такава положителна тенденция! :)))
цитирайМерси за коментарите :)
цитирайНа 100% съм съгласен, а изключенията ги описах в точка ( Б ) :))
цитирайТи си за свободните взаимоотношения - аз също :)
цитирайв едно различно общество, бих била за тях, а сега категорично съм против, защото водят до безобразни и незаслужаващи си усложнения.
Светът е достатъчно сложен и тромав от хиляди условности и да си усложняваш живота допълнително, е израз или на емоционално дебелокожие, или на простотия.
цитирайСветът е достатъчно сложен и тромав от хиляди условности и да си усложняваш живота допълнително, е израз или на емоционално дебелокожие, или на простотия.
Започнал си Приказка без край...
цитирайкоментарите са достойни за есето
цитирайусловно. Кой всъщност познава себе си до толкова, че да знае как ще реагира във всяка ситуация ? Но се радвам, че Победителя даде тази тема. Хайде сега - чакаме "...и още нещо" ;-)))
цитирай
91.
анонимен -
Победител007
13.10.2009 15:40
13.10.2009 15:40
Нарекох се Победител, защото първи дадох верен отговор на загадката от миналия постинг на djgator. Първоначално имах намерение да си сложа името Victory, но не пуша такива цигари (само Ориент Експрес), а също така съм националист, шовинист и скинар и мразим всичко не-българско. След Победител добавих 007 защото съм регистриран от 2007 и помня какво беше тогава. Има и други регистрирани през 2007, но някои от тях са съвсем изкуфяли (например russaliq) и нищо не помнят. Това е разликата между нас и вас. В blog.bg винаги е имало делене и винаги ще има. Така беше през 2007 (тези които помнят ще потвърдят), така ще бъде и 2011 (тези, които имат екстрасенски способности ще кажат). Аз съм оригиналният Победител007 и както очаквах веднага се появиха мои копия, които се подписват по същия начин, но винаги може да ме разпознаете по почерка и краснописа. Вярвам, че ме разбрахте правилно. Наздраве за Победител007.
цитирай...но малко хора ще бъдат искрени,дори в нета,да споделят ...
Защо ли ? Защото условно или не , но ние сме две групи хора:мъже,жени.
Жената , естествено , би искала всички мъже за приятели.
А , дали някой от тях ще стане нещо повече , това си е мистика.
Жената може да ползува мъжа много функционално(тоест-многофункционално).
Жената обаче може да бъде много щедра и да се раздава заради приятелството.
Проблема на жената ... е самият мъж,като такъв.
Мъжът не винаги е сигурен в себе си,защо иска за приятел точно една жена .
Обикновенно той също иска многофункционалност във връзката.От това следва ,че той е по-капризен и прави по-тънък подбор на жените приятелки.Няма голям шанс една неугледна ...или застаряваща дама да бъде обект на нечие мъжко приятелство(освен ако не е шефката му,ама тогава става страшно ,защото няма да може да й откаже и друго).
Едно приятелство лесно се превръща в ЛЮБОВ.
Една любов никога не угасва като ПРИЯТЕЛСТВО.
НЯМА ТАКЪВ ВАРИАНТ- ВСИЧКО ДРУГО Е ЛИЦЕМЕРИЕ.
И накрая:голямо богатство е да имаш истински приятели и от двата пола.
Светът е двойнствен.
Винаги е по-добре да имаш гид от срещуположния пол.
````
И...най- накрая , като жена ще споделя ,че доста е трудно да накараш един мъж да разбере , че го искаш единствено за приятел.Понякога дори не си струва усилието.А може би , всеки от тях се надява до последно , някой ден да нарушиш собствените си табута?
---
Послепис:мразя коментара ми да бъде одобряван,ама ...нейсе!
цитирайЗащо ли ? Защото условно или не , но ние сме две групи хора:мъже,жени.
Жената , естествено , би искала всички мъже за приятели.
А , дали някой от тях ще стане нещо повече , това си е мистика.
Жената може да ползува мъжа много функционално(тоест-многофункционално).
Жената обаче може да бъде много щедра и да се раздава заради приятелството.
Проблема на жената ... е самият мъж,като такъв.
Мъжът не винаги е сигурен в себе си,защо иска за приятел точно една жена .
Обикновенно той също иска многофункционалност във връзката.От това следва ,че той е по-капризен и прави по-тънък подбор на жените приятелки.Няма голям шанс една неугледна ...или застаряваща дама да бъде обект на нечие мъжко приятелство(освен ако не е шефката му,ама тогава става страшно ,защото няма да може да й откаже и друго).
Едно приятелство лесно се превръща в ЛЮБОВ.
Една любов никога не угасва като ПРИЯТЕЛСТВО.
НЯМА ТАКЪВ ВАРИАНТ- ВСИЧКО ДРУГО Е ЛИЦЕМЕРИЕ.
И накрая:голямо богатство е да имаш истински приятели и от двата пола.
Светът е двойнствен.
Винаги е по-добре да имаш гид от срещуположния пол.
````
И...най- накрая , като жена ще споделя ,че доста е трудно да накараш един мъж да разбере , че го искаш единствено за приятел.Понякога дори не си струва усилието.А може би , всеки от тях се надява до последно , някой ден да нарушиш собствените си табута?
---
Послепис:мразя коментара ми да бъде одобряван,ама ...нейсе!
Написаното от теб на 90% се покрива с написаното от мен :)
Отговора на твоя въпрос е горе в подточка ( А) Благодаря за проявения интерес.
цитирайОтговора на твоя въпрос е горе в подточка ( А) Благодаря за проявения интерес.
и съм многословна.
Благодаря и аз ,за разрешения достъп.
:)
цитирайБлагодаря и аз ,за разрешения достъп.
:)
Вечната тема..приятелството между мъжа и жената!
Може да го има,и даже е за предпочитане приятел мъж,отколкото жена(гледната точка на жена).Все пак един мъж няма да ми завиди как ми стои новата блуза,докато приятелката ми,може и да ме излъже,все пак женската сиета е голяма работа..
цитирайМоже да го има,и даже е за предпочитане приятел мъж,отколкото жена(гледната точка на жена).Все пак един мъж няма да ми завиди как ми стои новата блуза,докато приятелката ми,може и да ме излъже,все пак женската сиета е голяма работа..
96.
анонимен -
Интересно!!! :)
13.10.2009 23:02
13.10.2009 23:02
http://bbbb.blog.bg/izkustvo/2009/10/13/otnosno-organizaciiata-myje-v-cherno-mib-v-blog-bg.415197
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Обаче по-интересното е следващото действие:
http://bbbb.blog.bg/izkustvo/2009/10/13/paradoks.415225
:)))))))))))))))))))))))
Тва е...като сам да си праиш смех! :-D
Калъф! :)))
цитирай:)))))))))))))))))))))))))))))))
Обаче по-интересното е следващото действие:
http://bbbb.blog.bg/izkustvo/2009/10/13/paradoks.415225
:)))))))))))))))))))))))
Тва е...като сам да си праиш смех! :-D
Калъф! :)))
Това за блузата .. ме накара да се замисля :) Поздрави!
цитирайТова са стадии на шизофрения :) Утре може да реши да основе БКП отново - например :))
А казват, че прекаляването с шаха нямало последици :))
цитирайА казват, че прекаляването с шаха нямало последици :))
99.
анонимен -
djgator
13.10.2009 23:31
13.10.2009 23:31
Весе, лошото е, че са го баннали за кой ли път! Па ше припише на нас тва: Писах за M.I.B. - баннаха ме!
Нема да се светне, че се е Самоутрепал! :))) Приложил е неправилно "Атака „Созин“ в Сицилианска защита"...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирайНема да се светне, че се е Самоутрепал! :))) Приложил е неправилно "Атака „Созин“ в Сицилианска защита"...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
bateto написа:
Весе, лошото е, че са го баннали за кой ли път! Па ше припише на нас тва: Писах за M.I.B. - баннаха ме!
Нема да се светне, че се е Самоутрепал! :))) Приложил е неправилно "Атака „Созин“ в Сицилианска защита"...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Нема да се светне, че се е Самоутрепал! :))) Приложил е неправилно "Атака „Созин“ в Сицилианска защита"...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Тоя така се е увъртял, че не различава фигурите вече и иска черните да са бели :) Преди години се явил на един юношески квартален турнир по шах, но бил още с поличка ( от нощното травестит-шоу), спяло му се и един третокласник му взел офицер на третия ход.. Хората помислили, че това е нов вид ГАМБИТ и понеже бил много сладък с това ярко червило, кръстили този ход - ДАМСКИ ГАМБИТ :))
По-късно заради шпенделското му поведение разпуснали пионерската организация в неговото училище, от тогава той си мисли, че може да разпуска всякакви организации :)) Чух, че е хвърлил око и на ООН :))))
djgator написа:
Това за блузата .. ме накара да се замисля :) Поздрави!
Това си е само пример...
Винаги е по-добре да пиеш вода от извора,нали?( знам,че от извора се пие на колене..:) ,но не това визирам)...Добре е да разбереш мъжкото виждане на нещата...помага.А и обратното мисля,че е от полза..
Я да се върнем на същината, че се отплеснахме:
Нещо голяма мешавица стана с тая тема. Добре де, нека да започнем оттам:
И за едното и за другото са се изписали томове със суперлативи, та затова, кое е по-важно, по-голямо, по-велико, по-... приятелството или любовта? Очевидно са две различни неща, след като приятелството може да се трансформира в любов, любовта – в приятелство, може да съществува приятелство без любов, а – вероятно – може да съществува и любов без приятелство. ОК: мъж и жена са приятели, но в даден момент приятелството им се трансформира в любов. Означава ли това, че приятелството изчезва (или поне не е същото, както когато са си били само приятели) и ако се трансформира, то по-друг вид приятелство ли става? Излиза, че когато се намеси любовта, приятелството не може да си остане същото, каквото е било преди появата на любовта, след като двете са различни неща, значи при появата на любовта приятелството изчезва? И обратно, ако любовта може да се трансформира в приятелство, означава ли, че докато е имало любов приятелство не е имало?
Ако отговорите на горните въпроси са отрицателни, то значи приятелството и любовта могат да съжителстват заедно, което премахва границата между тях и остава само разлика в степента и интензитета на чувствата. Ако обаче повечето от отговорите са положителни, то тогава се появяват следните въпроси:
За какво трябва да се разваля приятелството с любов, дори когато и двамата го искат, след като това ще разруши приятелството? А и за какво е изобщо любов, след като приятелството очевидно трае по-дълго от една любов? Нещо повече: означава ли, че човек може да се влюби и да обича някого само ако не са приятели? И ако двама души, които са влюбени един в друг не са приятели, какви са всъщност едни спрямо други? Ако са само любовници, то значи изобщо не са влюбени и не им трябва да са влюбени, достатъчно е да са добри в леглото един за друг. Факт е обаче, че семейство или съжителство не може да се изгради само на добрия секс, трябва и любов; но след като любовта е нещо различно от приятелството, може ли двама души да живеят заедно в хармония и разбирателство след като не са приятели?
Въобще егати въртележката. За мен изводите са ясни: ако приятелството и любовта са различни неща, то тогава нещата се свеждат до следния клип:
http://www.youtube.com/watch?v=VtiW6xJOZ18&feature=related
Това е идеален пример за непоклатимо приятелство между мъжете и силна любов към жената. Тогава Туистед систърс ще се окажат прави – по точно в припева:
http://www.youtube.com/watch?v=T-vXLWRDDtU
Love is for dreamers,
Love is for believers,
Love is for losers,
Love... is for suckers.
:):):)
цитирайНещо голяма мешавица стана с тая тема. Добре де, нека да започнем оттам:
И за едното и за другото са се изписали томове със суперлативи, та затова, кое е по-важно, по-голямо, по-велико, по-... приятелството или любовта? Очевидно са две различни неща, след като приятелството може да се трансформира в любов, любовта – в приятелство, може да съществува приятелство без любов, а – вероятно – може да съществува и любов без приятелство. ОК: мъж и жена са приятели, но в даден момент приятелството им се трансформира в любов. Означава ли това, че приятелството изчезва (или поне не е същото, както когато са си били само приятели) и ако се трансформира, то по-друг вид приятелство ли става? Излиза, че когато се намеси любовта, приятелството не може да си остане същото, каквото е било преди появата на любовта, след като двете са различни неща, значи при появата на любовта приятелството изчезва? И обратно, ако любовта може да се трансформира в приятелство, означава ли, че докато е имало любов приятелство не е имало?
Ако отговорите на горните въпроси са отрицателни, то значи приятелството и любовта могат да съжителстват заедно, което премахва границата между тях и остава само разлика в степента и интензитета на чувствата. Ако обаче повечето от отговорите са положителни, то тогава се появяват следните въпроси:
За какво трябва да се разваля приятелството с любов, дори когато и двамата го искат, след като това ще разруши приятелството? А и за какво е изобщо любов, след като приятелството очевидно трае по-дълго от една любов? Нещо повече: означава ли, че човек може да се влюби и да обича някого само ако не са приятели? И ако двама души, които са влюбени един в друг не са приятели, какви са всъщност едни спрямо други? Ако са само любовници, то значи изобщо не са влюбени и не им трябва да са влюбени, достатъчно е да са добри в леглото един за друг. Факт е обаче, че семейство или съжителство не може да се изгради само на добрия секс, трябва и любов; но след като любовта е нещо различно от приятелството, може ли двама души да живеят заедно в хармония и разбирателство след като не са приятели?
Въобще егати въртележката. За мен изводите са ясни: ако приятелството и любовта са различни неща, то тогава нещата се свеждат до следния клип:
http://www.youtube.com/watch?v=VtiW6xJOZ18&feature=related
Това е идеален пример за непоклатимо приятелство между мъжете и силна любов към жената. Тогава Туистед систърс ще се окажат прави – по точно в припева:
http://www.youtube.com/watch?v=T-vXLWRDDtU
Love is for dreamers,
Love is for believers,
Love is for losers,
Love... is for suckers.
:):):)
Още в началото писах, че темата е огромна.. Много е индивидуално всичко, а и зависи от стотици неща в последствие :) Нека всеки го приема, както го разбира и с какъвто човек се събере :)
цитирайАбсолютно вярно, че темата е неизчеррпаема, просто нахвърлях някои разсъждения по нея. Ама и клипа е як ;)
цитирай
105.
анонимен -
Да кажа и аз нещо като стана дума за 2007,
14.10.2009 14:30
14.10.2009 14:30
тази година е началото на най големите конфликти в блога и може да се каже че от тогава започнаха интригите и обидите. Тогава се родиха образи като БТП и компания.
цитирайверно ли си привърженик на "лявата идея" ?
как е приятелят ти Азер Меликов?
цитирайкак е приятелят ти Азер Меликов?
Фил, ти си един от малкото, които са го гледали (от читателите тук) :) Останалите, не знаят какво са изпуснали, особено последната минута от клипа.. Само че, ако не се изгледа от началото до края- се губи смисъла.. :)
цитирайХехе... жалко, Весо, щяха да имат един коз вповече срещу жените ;)
цитирай
109.
zaioo -
хм
21.10.2009 12:38
21.10.2009 12:38
не чета коментарите, но споделям мнението ти - моите най -добри приятели са мъже и на един или друг етап сме имали някакви взаимоотношения доста по-лични - т.е. приятелството е започвало поради прикрит интерес от друг род от единия от двамата, след време от дума на дума..., после разбираш колко лоша идея е и ако двамата сте умни достатъчно се връщате на приятелството..ако пък не сте..е, нямам такива случаи..идеята ми е, че не може на даден етап да не се стигне до други чувства поне от едната страна
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 24574
Блогрол